A good year for the roses? Vanuit België haalden Wunderman Thompson, iO, ICF Next en Serviceplan de shortlist van de Epica Awards 2023. De campagnes op de shortlist waren The Mammoth Ball (voor Vow), The Workers World Cup (voor Amnesty International Vlaanderen), OK Groomer (voor Child Focus), Flavor Savor (voor Hoeksche Chips), de rebranding voor Amis des Aveugles en Keep Your Eyes Open (voor de Europese Commissie).
De uiteindelijke jurering vond plaats in Brussel op 5 december, de award ceremony vindt plaats op 7 december.
Tijdens de (online) award ceremony worden ook de Grand Prix en de Special Awards bekendgemaakt. Wat we wel al kunnen vertellen: er is goud en zilver voor Belgische bureaus!
Goud
Creative Technology: VML (formerly aka Wunderman Thompson) voor The Mammoth Ball voor Vow
Zilver
Branded Content - Native Advertising: VML (formerly aka Wunderman Thompson) voor OK Groomer voor Child Focus
Apps & Games: VML (formerly aka Wunderman Thompson) voor OK Groomer voor Child Focus
Packaging design: VML (formerly aka Wunderman Thompson) voor Flavor Saver voor Hoeksche Chips
Brand Identity: Serviceplan voor Amis des Aveugles (rebranding)
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]