‘Verrassing!’ roepen ze bij de Epica Awards. De reden tot feestvieren? De deadline wordt verlengd tot 16 november. Dat is meer tijd dus om cases ‘inzendklaar’ te maken en door te sturen. "De komende maanden hebben de pers en de reclame-industrie elkaar meer dan ooit nodig," zegt Mark Tungate, editzorial director van Epica Awards "De pers profiteert van de reclame-inkomsten, terwijl de merken een platform krijgen voor paid en earned boodschappen."
Epica stelt de pers in staat om de creativiteit te vieren - dus vond men het essentieel dat de competitie doorging, in een poging om te gedijen en te overleven ondanks de crisis. De internationale jury van redacteuren en senior reporters vertegenwoordigt titels als Adweek, Campaign, Creative Review, Horizont, Stratégies, PUB Magazine en Shots. Epica omvat reclame, design, PR en digitaal.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]