Epica Awards houden het spannend: deadline verlengd

‘Verrassing!’ roepen ze bij de Epica Awards. De reden tot feestvieren? De deadline wordt verlengd tot 16 november. Dat is meer tijd dus om cases ‘inzendklaar’ te maken en door te sturen. "De komende maanden hebben de pers en de reclame-industrie elkaar meer dan ooit nodig," zegt Mark Tungate, editzorial director van Epica Awards "De pers profiteert van de reclame-inkomsten, terwijl de merken een platform krijgen voor paid en earned boodschappen."
Epica stelt de pers in staat om de creativiteit te vieren - dus vond men het essentieel dat de competitie doorging, in een poging om te gedijen en te overleven ondanks de crisis. De internationale jury van redacteuren en senior reporters vertegenwoordigt titels als Adweek, Campaign, Creative Review, Horizont, Stratégies, PUB Magazine en Shots. Epica omvat reclame, design, PR en digitaal.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





