Hoezo, u stuurde nog geen werk in voor de editie 2019 van de Epica Awards? Deelnemers hebben tot 21 oktober de tijd om deel te nemen aan de enige wereldwijde creatieve prijzen die door de pers worden beoordeeld.
Epica eert het beste werk van het jaar op het gebied van reclame, design, PR en digitaal. Van 18 tot 21 november komt Epica's unieke jury van redacteuren en toonaangevende journalisten (met daarbij ook PUB) bijeen in Amsterdam om de winnaars te kiezen, waaronder kandidaten voor de nieuwe PR Grand Prix en de Gender Equity-categorie.
Al het ingezonden werk zal door de hoofdjury worden bekeken, samen met een online panel van zo'n 200 journalisten en verslaggevers. Onder hen bevinden zich specialisten op het gebied van onder andere productie, special effects, design, VR, mode en retail. Deelname aan Epica is een direct PR-plus voor bureaus en klanten.
De uitreiking van de Epica Awards vindt plaats op 21 november in het Koninklijk Instituut voor de Tropen (KIT) in Amsterdam. Elk bureau dat meedoet ontvangt een exemplaar van het jaarlijkse Epica Book, met daarin de winnaars en geselecteerde hooggewaardeerde inzendingen, naast uitgebreide artikelen geschreven door leden van de Epica jury.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]