Vanaf eind november staat Fïnley Mojito in de rekken, de vierde smaakvariant van het frisse drankje met de fijne bubbels voor volwassenen. Die, zoals de naam laat raden, smaakt zoals de alom bekende cocktail, maar er meteen ook een ideaal alcoholvrij alternatief voor biedt.
De ingrediënten van een echte Mojito zijn rum, limoensap, rietsuiker, spuitwater en munt. Het Coca-Cola research&development centrum in Anderlecht, het op een na grootste innovatiecentrum van Coca-Cola wereldwijd, wist deze exotische smaak te vangen in de nieuwe Fïnley Mojito, de vierde smaakvariant na Citroen & Vlierbloesem, Pompelmoes & Bloedappelsien en Sinaasappel & Cranberry.
Ook Sodastream heeft de Mojito smaakvariant aan zijn gamma « Night Spirit » toegevoegd, met een interessant resultaat tot gevolg. Al ligt dat wel wat ver van het oorspronkelijke brouwsel.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]