In haar nieuwe mobiliteitscampagne bewijst Ethias dat ze de verzekeraar van echt alle automobilisten is. Bestuur je ein-de-lijk je eerste eigen auto, heb je een topoccasie op de kop getikt of ben je net overgeschakeld naar een elektrische wagen? Ethias verzekert ‘m.
Want welk type auto je ook kiest, in het begin is het toch altijd wat zoeken. Dit wordt extra in de verf gezet in de nieuwe radiocampagne bedacht door Joe Public. Gelukkig staan ‘Alarmcentrale Mama’ of Hulplijn ‘Nuchtere Echtgenote’ steeds klaar. Samen met je begripvolle verzekeraar Ethias uiteraard.
Credits:
Client: Ethias
Contacts: Vincent Pecasse, Karolien Schoefs, Stéphanie Dechamps, Fleur Bijnens, Stijn van Aerschot, Jelle Vanheers
Agency: Joe Public Belgium
Creative Director: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creatives: Wannes Vandael, Laurens De Muynck
Strategy Director: Tomas Sweertvaegher
Client Service Director: Murielle Segers
Account Manager: Laetitia De Coster
Project Manager: Barbara Boens
Copywriting FR: Sophie Colens
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]