In haar nieuwe mobiliteitscampagne bewijst Ethias dat ze de verzekeraar van echt alle automobilisten is. Bestuur je ein-de-lijk je eerste eigen auto, heb je een topoccasie op de kop getikt of ben je net overgeschakeld naar een elektrische wagen? Ethias verzekert ‘m.
Want welk type auto je ook kiest, in het begin is het toch altijd wat zoeken. Dit wordt extra in de verf gezet in de nieuwe radiocampagne bedacht door Joe Public. Gelukkig staan ‘Alarmcentrale Mama’ of Hulplijn ‘Nuchtere Echtgenote’ steeds klaar. Samen met je begripvolle verzekeraar Ethias uiteraard.
Credits:
Client: Ethias
Contacts: Vincent Pecasse, Karolien Schoefs, Stéphanie Dechamps, Fleur Bijnens, Stijn van Aerschot, Jelle Vanheers
Agency: Joe Public Belgium
Creative Director: Manuel Ostyn, Pieter Staes
Creatives: Wannes Vandael, Laurens De Muynck
Strategy Director: Tomas Sweertvaegher
Client Service Director: Murielle Segers
Account Manager: Laetitia De Coster
Project Manager: Barbara Boens
Copywriting FR: Sophie Colens
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]