Woensdag 2 december. Eurobest. De Arenbergschouwburg in Antwerpen. Veel drukker dan gisteren. Ook voor de Belgian Bar van UBA en ACC aan de Graanmarkt - en niet in de Bourlaschouwburg, was u ook eerst daar gaan kijken?
In de schouwburg zelf is de grote zaal geregeld ongeveer helemaal gevuld en voor lezingen en in kleinere zalen is het soms drummen - of afdruipen, omdat er geen plaats meer is. Dat laatste overkwam een aantal fans van Peter Ampe (DDB Brussels), die in de Studio van het gebouw voor een volle zaal mocht uitleggen wat er goed aan is het hardlopen à 70% van je hartslag. Jawel: de ideeën borrelen op.
Ideeën borrelen ook elders in de wereld los. Zo kregen we gisteren het verhaal te horen achter de samenwerking tussen Tic-Tac (van Ferrero) en de Minions. En van Thomas Kolster kregen we lessen in goodvertising. Andere tips? Doorbreek de norm, bedeel creativiteit een grotere rol toe in je zakenmodel, kijk naar de inzet van strategie en vermijd om een designosaur te worden. Om maar te zeggen: daar werden we wijzer én vrolijker van. En dan moest het (niet-officiële) avondprogramma nog beginnen: de Pink Brand of the Year Award Show (Brandhome) en vervolgens Belgium's Best Party (van de founding partners van deze editie van Eurobest: Brandhome, DDB, Duval Guillaume, FCB, Havas en Mortierbrigade.
Vandaag staat weer heel wat op het programma, niet in het minst de awardshow vanavond...
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]