Opmerkelijk is het wel: een tv-spot voor haarkleuringen die thuis (jaja: quarantaine!) gemaakt werd met een smartphone, en geregisseerd werd door en met Eva Longoria, de ambassadrice van L’Oréal Paris voor Excellence Creme.
Excellence Creme viert dit jaar zijn 25-jarig jubileum en is naar eigen zeggen de marktleider in thuis-haarkleuringen, met wereldwijd meer dan 3 verkochte producten per seconde. De nieuwe tv-spot, waarin Eva Longoria de Excellence Creme gebruikt om haar eigen grijze haren te bedekken, is haar recentste project dat ze toevoegt aan een lange lijst van L'Oréal- en televisieprojecten die ze reeds heeft geregisseerd. Buiten deze tv-spot bereidt ze zich momenteel voor om twee speelfilms te regisseren: een komedie op de werkvloer genaamd 24/7 voor Universal Pictures, waarin ze tegenover Kerry Washington de hoofdrol zal spelen en die ze eveneens zelf zal produceren, en de biopic Flamin’ Hot voor Fox Searchlight.
“Onze ambassadrice Eva Longoria werkt net zoals velen onder ons van thuis uit, en heeft dus ook deze reclamecampagne voor ons toonaangevende haarkleuring-gamma, Excellence Creme, thuis gemaakt. De Covid-19-crisis heeft L'Oréal Paris er niet van weerhouden nieuwe manieren te bedenken om originele vormen van verbinding te creëren met onze consumenten, die hun eigenwaarde tijdens de lockdown willen behouden," zegt Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President van L'Oréal Paris
https://www.instagram.com/p/B_pqdEqDh26/
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]