Reisverzekeringsmaatschappij Groupama nam het Turkse bureau Lokal onder de arm voor een humoristische campagne over mogelijke reisongevallen. Elke droomreis kan in een nachtmerrie ontaarden, want het leven is onvoorspelbaar. Op elk moment kan je iets ervaren wat niet de bedoeling was. Zo kan je ergens verkeerd gaan zitten, in pakweg Londen, New York of Parijs. Groupama is er om de risico's op zich te nemen...
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]