Everlasting Group : hoe Belgisch mag het zijn ?

Keynews Television, een audiovisueel productiebedrijf dat RTL tot zijn klanten mag rekenen, wordt overgenomen door zijn concurrent Everlasting Prod, dat eveneens actief is voor de privézender. Men wil de krachten bundelen om zo lokale producten met een duidelijke identiteit te presenteren, en om op die manier te doen wat grote internationale groepen als Fremantle of Endemol hen voordeden. Dat streven doet ons kijken naar de grote Vlaamse productiehuizen, die hun voordeel deden met bestellingen van VTM, Vier of VRT, zenders steeds op zoek naar lokale inhoud. “Vlamingen zijn trots op hun cultuur. Dat missen we aan Franstalige zijde, waar we geobsedeerd zijn door Frankrijk. Dit samengaan moet ons beter doen beantwoorden aan de vraag,” zegt Boris Portnoy, oprichter van Keynews. Het samengaan van beide huizen wordt vandaag 12 juni bekrachtigd en markeert dus de geboorte van de grootste speler op de markt in Franstalig België: Everlasting Group. Keynews en Everlasting blijven echter twee afzonderlijke entiteiten binnen de groep.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]