'Eye it, try it & buy it' met Gents’ en Ray-Ban

Crea / News

gents ray-banOm de nieuwe virtuele Try-On Tool van Ray-Ban bekend te maken bij mobiele generaties, lanceert Gents de sociale #TryThemOn campagne. Met de virtuele Try-On Tool van Ray-Ban kunnen fans elke bril overal proberen via hun smartphone, tablet of computer. Er wordt eerst een virtueel model van hun gezicht gecreëerd met gezichtsherkenningstechnologie. Vervolgens kunnen ze experimenteren met eindeloze nieuwe looks en elke bril uitproberen voordat ze er één kopen.
ay-ban gents 8 Om fans aan te moedigen de tool te testen en deze ook te delen op sociale media, heeft Gents een extra innovatieve functie ontworpen. Je kan je virtuele 'try-ons' omzetten in een prachtige low-poly 3D-muziekvideo, met jezelf in de verschillende Ray-Ban-looks in de hoofdrol. gents ray-ban 4Deze nieuwe virtuele Try-On campagne van Ray-Ban bouwt verder op het succes van Gents om Ray-Ban relevant te houden in een steeds veranderende digitale omgeving. De campagne is gebouwd op algemene consumenteninzichten, mooie designs en innovatieve concepten en vervoegt zo de eerdere succesvolle samenwerkingen tussen Gents en Ray-Ban zoals de sociale media- en interactieve campagnes 'Sound of Sorry' en ‘Unplug’.
https://www.youtube.com/watch?v=rU5qeGupgxg

Credits
ClientRay-Ban (Luxottica)
AgencyGents
CEO & PartnerLeen Van der Mijnsbrugge
CCO & PartnerTim Helsen
Account ManagerMagali Deckers
Creative Strategy DirectorSander Vanermen
Design DirectorSimon Pertz
Senior DesignerMartijn Leenaers
Senior Interactive DesignerThomas Heylen
Motion DesignerFreek Heyman
Senior Web ArchitectDiederik Van Hoorebeke
Production CompanyThe Breakfast Club
Executive ProducerDagmar Duportail
MusicAudiotheque
3DThomas Heylen, Stijn Van Assche