Om de nieuwe virtuele Try-On Tool van Ray-Ban bekend te maken bij mobiele generaties, lanceert Gents de sociale #TryThemOn campagne. Met de virtuele Try-On Tool van Ray-Ban kunnen fans elke bril overal proberen via hun smartphone, tablet of computer. Er wordt eerst een virtueel model van hun gezicht gecreëerd met gezichtsherkenningstechnologie. Vervolgens kunnen ze experimenteren met eindeloze nieuwe looks en elke bril uitproberen voordat ze er één kopen.
Om fans aan te moedigen de tool te testen en deze ook te delen op sociale media, heeft Gents een extra innovatieve functie ontworpen. Je kan je virtuele 'try-ons' omzetten in een prachtige low-poly 3D-muziekvideo, met jezelf in de verschillende Ray-Ban-looks in de hoofdrol.
Deze nieuwe virtuele Try-On campagne van Ray-Ban bouwt verder op het succes van Gents om Ray-Ban relevant te houden in een steeds veranderende digitale omgeving. De campagne is gebouwd op algemene consumenteninzichten, mooie designs en innovatieve concepten en vervoegt zo de eerdere succesvolle samenwerkingen tussen Gents en Ray-Ban zoals de sociale media- en interactieve campagnes 'Sound of Sorry' en ‘Unplug’.
https://www.youtube.com/watch?v=rU5qeGupgxg
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]