Facq speelt potje voetbal met Secondfloor

Op vraag van Facq heeft Secondfloor een campagne ontwikkeld gericht op de professionele klanten van het bedrijf, met als doel de verkoop en traffic in de 47 PROcenters te stimuleren.
Met Euro 2024 voor de deur was het voor het bureau een logische stap om de klanten van Facq de kans te geven om een reeks goodies te winnen, gebaseerd op de waarde van hun aankopen... waaronder een jas in de kleuren van ons nationale team, zodat ze het in de nabije toekomst kunnen steunen. De campagne loopt van 3 tot 14 juni via POS en digital.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]