Fake news or not fake news...

Ter gelegenheid van Future Media Lab stelden diverse start-ups hun innovaties en projecten voor. Elke dag (tot en met 12 mei) stellen we u één daarvan voor. Vandaag: het Oostenrijkse RAWR. Dat is een platform dat engagement en conversation voor nieuwssites genereert. In tijden waarin men klopjachten organiseert op fake news is RAWR een positieve manier om bij interessante (en betrouwbare) informatie uit te komen. Een conversatiewidget creëert een band tussen lezers, journalisten en uitgevers. Journalisten kunnen bijvoorbeeld nagaan welk artikel de grootste impact had. Vandaag telt het platform al 80.000 actieve gebruikers, goed voor meer dan 2,5 miljoen interacties - maandelijks neemt het aantal interacties toe met vier procent.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]