Voor veel ouders blijft het moeilijk om over seksualiteit te praten met hun kinderen. Ketnet wil daar komaf mee maken en lanceert ‘De dokter Bea show’. Dit programma zal dieper ingaan op alles rond seksualiteit en puberteit. FamousGrey versterkt de lancering van dit programma dankzij een humoristische campagne met een knipoog naar de ouders.
De campagne loopt sinds donderdag 5 oktober, ‘De dokter Bea show’ zal vanaf vrijdag 13 oktober op Ketnet te zien zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=QArLT7LPKxc
Credits
Client: Ketnet
Client contacts: Bob Madou, Maarten Janssen, Griet Verbruggen
Agency: FamousGrey
CD: Katrien Bottez, Ad van Ongeval
Creative: Diederik Jeangout
Project team: Charlotte Ghekiere, Lore Debulpaep, Katrien Crabbe, Cato Samyn
Business Director: Mieke Van de Gehuchte
Digital producer: Bram De Baere
Radio production: Spotcel VRT & FamousGrey Productions
Production: Czar
Post-production & sound: FamousGrey Productions
Director: Toon Aerts
Executive producer: Eurydice Gysel
Producers: Jelle Robbeets, Nele Carlier
Agency producers: Loes Fierens, Emily Rammant
DOP: Toon Aerts
Art Director/Decor: Laura Geirnaert
Sound engineer: Eli Sundermann
Editing & grading: Sven Vanhee
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]