FamousGrey en Ketnet geven seksuele voorlichting met “Dokter Bea”

Voor veel ouders blijft het moeilijk om over seksualiteit te praten met hun kinderen. Ketnet wil daar komaf mee maken en lanceert ‘De dokter Bea show’. Dit programma zal dieper ingaan op alles rond seksualiteit en puberteit. FamousGrey versterkt de lancering van dit programma dankzij een humoristische campagne met een knipoog naar de ouders.
De campagne loopt sinds donderdag 5 oktober, ‘De dokter Bea show’ zal vanaf vrijdag 13 oktober op Ketnet te zien zijn.
https://www.youtube.com/watch?v=QArLT7LPKxc
Credits
Client: Ketnet
Client contacts: Bob Madou, Maarten Janssen, Griet Verbruggen
Agency: FamousGrey
CD: Katrien Bottez, Ad van Ongeval
Creative: Diederik Jeangout
Project team: Charlotte Ghekiere, Lore Debulpaep, Katrien Crabbe, Cato Samyn
Business Director: Mieke Van de Gehuchte
Digital producer: Bram De Baere
Radio production: Spotcel VRT & FamousGrey Productions
Production: Czar
Post-production & sound: FamousGrey Productions
Director: Toon Aerts
Executive producer: Eurydice Gysel
Producers: Jelle Robbeets, Nele Carlier
Agency producers: Loes Fierens, Emily Rammant
DOP: Toon Aerts
Art Director/Decor: Laura Geirnaert
Sound engineer: Eli Sundermann
Editing & grading: Sven Vanhee
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]