FamousGrey zet de ‘10+14’-promotie van Maes kracht bij met een nieuwe radiospot. Het WK brengt mensen op de been en verhoogt de samenhorigheid. Het ideale moment dus om nieuwe maten te maken. En bij de maten van je maten heb je al meteen een goed referentiepunt. Om het smeden van die banden te faciliteren, schenkt Maes bij de aankoop van een bak Maes 10 van de 24 ‘Maeskes’ gratis. Er worden twee radiospots verspreid waarin Free, een maat van de Jos, die op zijn beurt een maat van de Jakke is, de promotie uitlegt. De spots zullen tot 28 juni op de radio te horen zijn.
Credits:
Client: Alken-Maes
Client contacts: Marianne Willems, Karolien Wouters, Jan Bosselaers
Agency: FamousGrey
ECD: Peter Ampe
Creative: Tom Jacobs
Copywriter FR: Charles-Elie Chauvaux
Project leader: Cato Samyn
Brand Leader: Jef Leysen
Strategic Planner: Maarten Van Daele
Production: Tina De Pauw
Post-production: FamousGrey Productions
Sound Engineer: Eli Sundermann, Mathieu Grillo @FamousGrey Productions
Media: Radio
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]