Tien jaar na de rebranding in 2008 slaan Croky en FamousGrey opnieuw de handen in elkaar om het merk van een nieuwe look te voorzien. Het Belgische familiebedrijf steekt met ingang van het nieuwe jaar het hele assortiment in een nieuw jasje. Zichtbaarheid en herkenbaarheid blijven key voor het merk. FamousGrey zorgde voor een intenser kleurenpalet en gaf de verpakkingen een nieuwe frisse stijl. Ook de smaak komt meer tot uiting via een duidelijke ‘appetite appeal’. De papegaai, naar wie de familie Huyghe in 1966 de chips heeft vernoemd, blijft de mascotte van het merk en staat dus opnieuw centraal in alle mogelijke branding. Een leuke nieuwe verschijning in het schap dus.
FamousGrey staat in voor de rebranding van de hele range. De nieuwe verpakkingen kan je vanaf nu ontdekken in de winkel.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]