De 32ste editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards, levert een oogst van 48 Awards op, die over 15 verschillende bureaus worden verdeeld.
FamousGrey neemt dit jaar niet minder dan twaalf BOA-trofees voor vijf verschillende klanten naar huis: Constructiv, Ghent University Hospital, Helan, L’Echo en Proximus. Ze worden beloond met zeven Advertisers BOA, drie Creative BOA, de BOA Press Award én de Grand Prix.
Wunderman Thompson volgt op de tweede plek met zeven BOAs, waaronder vijf Advertisers BOA en twee Creative BOA voor vier klanten: 11.11.11., Child Focus, OVAM en VOW.
Ook Publicis Groupe is het vermelden waard met vijf BOA voor Re-born To Be Alive, Renault Belgium en Ukrainian Witness. Dan volgen Air, Darwin, Happiness, Mutant en de Royal Club Football Association, die elk drie awards in de wacht slepen.
Ogilvy Social.Lab kreeg op zijn beurt een BOA met werk voor Ikea in de categorie brand building.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]