De 32ste editie van de BOA’s, de Best of Activation Awards, levert een oogst van 48 Awards op, die over 15 verschillende bureaus worden verdeeld.
FamousGrey neemt dit jaar niet minder dan twaalf BOA-trofees voor vijf verschillende klanten naar huis: Constructiv, Ghent University Hospital, Helan, L’Echo en Proximus. Ze worden beloond met zeven Advertisers BOA, drie Creative BOA, de BOA Press Award én de Grand Prix.
Wunderman Thompson volgt op de tweede plek met zeven BOAs, waaronder vijf Advertisers BOA en twee Creative BOA voor vier klanten: 11.11.11., Child Focus, OVAM en VOW.
Ook Publicis Groupe is het vermelden waard met vijf BOA voor Re-born To Be Alive, Renault Belgium en Ukrainian Witness. Dan volgen Air, Darwin, Happiness, Mutant en de Royal Club Football Association, die elk drie awards in de wacht slepen.
Ogilvy Social.Lab kreeg op zijn beurt een BOA met werk voor Ikea in de categorie brand building.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]