FamousGrey heeft de visuele identiteit van het BAM Marketing Congress vernieuwd. De moderne look weerspiegelt de inzet van het congres om inzichten te bieden in nieuwe ideeën, technologieën en innovaties die de toekomst van marketing bepalen.
Na drie succesvolle jaren als strategische partner voor het BAM Marketing Congress, heeft FamousGrey dit jaar ook de branding van het congres onder de loep genomen. Zo creëerden ze een herkenbare en consistente merkidentiteit die naadloos aansluit bij de diverse jaarlijkse thema's van het congres.
Het visuele concept draait om een venster dat een kijkje biedt in de wereld van verschillende individuen terwijl ze hun visies, gedachten en ideeën delen. Dit 'venster' dient als icoon in de branding en omlijst de nieuwste en meest innovatieve inzichten in de branche.
Elk jaar wordt ditzelfde visuele element gebruikt dat bijdraagt aan een duurzamen en herkenbare merkidentiteit.
Het BAM Marketing Congress vindt plaats op 5 en 6 december en belooft een boeiende en inspirerende editie te worden. Early bird tickets zijn momenteel beschikbaar.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]