{Update} FamousGrey ontwerpt tijdloze en dynamische identiteit voor BAM Marketing Congress

FamousGrey heeft de visuele identiteit van het BAM Marketing Congress vernieuwd. De moderne look weerspiegelt de inzet van het congres om inzichten te bieden in nieuwe ideeën, technologieën en innovaties die de toekomst van marketing bepalen.
Na drie succesvolle jaren als strategische partner voor het BAM Marketing Congress, heeft FamousGrey dit jaar ook de branding van het congres onder de loep genomen. Zo creëerden ze een herkenbare en consistente merkidentiteit die naadloos aansluit bij de diverse jaarlijkse thema's van het congres.
Het visuele concept draait om een venster dat een kijkje biedt in de wereld van verschillende individuen terwijl ze hun visies, gedachten en ideeën delen. Dit 'venster' dient als icoon in de branding en omlijst de nieuwste en meest innovatieve inzichten in de branche.
Elk jaar wordt ditzelfde visuele element gebruikt dat bijdraagt aan een duurzamen en herkenbare merkidentiteit.
Het BAM Marketing Congress vindt plaats op 5 en 6 december en belooft een boeiende en inspirerende editie te worden. Early bird tickets zijn momenteel beschikbaar.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]