FamousGrey mocht aan het begin van het nieuwe jaar niet alleen een co-cd welkom heten, ook het team creatieven breidt uit. Met Kenn Van Lijsebeth (ex TBWA) haalt FamousGrey naast een creatief ook een ex-journalist binnen. Kenn zal bij FamousGrey dus een hybride rol opnemen als (PR) creative.
Na anderhalf jaar bij Het Laatste Nieuws als journalist maakte Kenn de switch naar reclame, maar wél als PR creative bij DDB Brussels, om de kloof tussen PR en creatie kleiner te maken. Drie jaar later ging het naar TBWA Brussels, waar hij zich verder ontplooide als creatief op merken als Telenet, Play Sports, BMW, KBC, McDonald’s, De Nationale Loterij, Streamz en Play Station. Kenn behaalde zowel internationale als nationale prijzen met z’n werk voor DDB en TBWA. Team FamousGrey is dan ook blij dat Kenn zijn succesvolle pad nu verderzet bij het reclamebureau in Groot-Bijgaarden.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]