FamousGrey verwelkomt Kenn van Lijsebeth

FamousGrey mocht aan het begin van het nieuwe jaar niet alleen een co-cd welkom heten, ook het team creatieven breidt uit. Met Kenn Van Lijsebeth (ex TBWA) haalt FamousGrey naast een creatief ook een ex-journalist binnen. Kenn zal bij FamousGrey dus een hybride rol opnemen als (PR) creative.
Na anderhalf jaar bij Het Laatste Nieuws als journalist maakte Kenn de switch naar reclame, maar wél als PR creative bij DDB Brussels, om de kloof tussen PR en creatie kleiner te maken. Drie jaar later ging het naar TBWA Brussels, waar hij zich verder ontplooide als creatief op merken als Telenet, Play Sports, BMW, KBC, McDonald’s, De Nationale Loterij, Streamz en Play Station. Kenn behaalde zowel internationale als nationale prijzen met z’n werk voor DDB en TBWA. Team FamousGrey is dan ook blij dat Kenn zijn succesvolle pad nu verderzet bij het reclamebureau in Groot-Bijgaarden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]