Faux gras: 100% plantaardig, 100% dieraardig

De feestdagen staan weer voor de deur. Mensen zijn op zoek naar heerlijke recepten om hun gasten te verrassen. Spijtig genoeg soms ook met dieronvriendelijke producten zoals foie gras. Al jaren ijvert Gaia voor de vermindering van de consumptie van foie gras en ze bieden hiervoor een plantaardig alternatief: Faux Gras.
Bowling verruimde de aanpak van Gaia. Het alternatief is door de meeste mensen immers gekend. Weinig mensen weten echter dat Faux Gras ook een hoogwaardig keuze is. De ingrediënten zijn truffel en champagne. En het mooie is dat je met deze 100% plantaardige delicatesse niet alleen de feestgasten blij maakt, maar dat deze ook 100% dieraardig is. Hoog tijd dus, vond Bowling, om mensen er ook op attent te maken dat Faux Gras niet alleen dieraardig, maar ook heel lekker is.
Deze aanpak is vertaald in radiospots, een TV billboard en out-of-home campagne in supermarkten.
Credits
Client: Gaia
Contact: Ann Degreef
Agency: Bowling
Creative director: Christophe Ghewy
Creative director: Gwenn Nevelsteen
Production: Borgerhoff & Lamberigts
Sound & radio: Sonicville
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]