Fearless Girl krijgt nieuwe plek

"Fearless Girl" werd in maart 2017 geïnstalleerd in new York en was het resultaat van een campagne van McCann New York voor State Street Global Advisors. De campagne won meer dan veertig prijzen (Epica, Cannes Lions) en haalde de nummer 1-plaats in het Gunn Report. Het werd op korte tijd ook een van New Yorks meest gefotografeerde beelden. Het beeld werd namelijk snel een icoon van woman power (en dus gelijke rechten voor vrouwen).
Nu krijgt het beeld een nieuwe, definitieve plek, zo maakten de New Yorkse burgemeester Bill De Blasio en State Street Global Advisors deze week bekend, nadat het nieuws al was gelekt in Daily News. Die nieuwe plek is naast de New York Stock Exchange, een paar blokken verwijderd van de huidige plek...

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



