"Fearless Girl" werd in maart 2017 geïnstalleerd in new York en was het resultaat van een campagne van McCann New York voor State Street Global Advisors. De campagne won meer dan veertig prijzen (Epica, Cannes Lions) en haalde de nummer 1-plaats in het Gunn Report. Het werd op korte tijd ook een van New Yorks meest gefotografeerde beelden. Het beeld werd namelijk snel een icoon van woman power (en dus gelijke rechten voor vrouwen).
Nu krijgt het beeld een nieuwe, definitieve plek, zo maakten de New Yorkse burgemeester Bill De Blasio en State Street Global Advisors deze week bekend, nadat het nieuws al was gelekt in Daily News. Die nieuwe plek is naast de New York Stock Exchange, een paar blokken verwijderd van de huidige plek...
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]