Voor haar nieuwe B2B-campagne deed la Fédération bruxelloise des entrepris de traval adapté (FEBRAP) een beroep op Silver & Copper. De bedoeling? Hun Win-Win-Win concept in de verf zetten. De radiospots, van de hand van Think n‘Talk worden vanaf nu uitgezonden. Een tweede golf zal later volgen. De spot richt zich op bedrijfsleiders en verkoopverantwoordelijken om hen aan te moedigen om te kiezen voor beschutte werkplaatsen, waar vooral gehandicapte mensen tewerk gesteld worden. Alle informatie over de activiteiten en zijn te vinden op de website www.onsadapte.be.
Credits:
Création agence: Silver & Copper
Creative Direction: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Creation: Luigi Di Cristofaro, Ludivine Semet, Amaury Chabaud, Camille Trad
Studio Son: Think n’Talk
Contacts client: Michaël Lans (Chargé de relations)
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]