Voor haar nieuwe B2B-campagne deed la Fédération bruxelloise des entrepris de traval adapté (FEBRAP) een beroep op Silver & Copper. De bedoeling? Hun Win-Win-Win concept in de verf zetten. De radiospots, van de hand van Think n‘Talk worden vanaf nu uitgezonden. Een tweede golf zal later volgen. De spot richt zich op bedrijfsleiders en verkoopverantwoordelijken om hen aan te moedigen om te kiezen voor beschutte werkplaatsen, waar vooral gehandicapte mensen tewerk gesteld worden. Alle informatie over de activiteiten en zijn te vinden op de website www.onsadapte.be.
Credits:
Création agence: Silver & Copper
Creative Direction: Didier Vanden Brande & Carl Andry
Creation: Luigi Di Cristofaro, Ludivine Semet, Amaury Chabaud, Camille Trad
Studio Son: Think n’Talk
Contacts client: Michaël Lans (Chargé de relations)
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]