Federate heeft een nieuwe internationale verkeersveiligheidscampagne gecreëerd in naam van de Fédération Internationale de l'Automobile (FIA Regio I).
Elk van de leden (= de mobiliteitsclubs van alle landen in de EMEA-zone) mocht zelf kiezen of ze de campagne in eigen naam wilden voeren. Dit jaar hebben meer dan 27 landen het idee overgenomen. De campagne - in motion design en print - is vertaald en geleverd in 36 talen. De boodschap van de campagne is dat “er van alles kan gebeuren in de buurt van scholen”, dus het is essentieel om “extra waakzaam te zijn”. De campagne is gelanceerd sinds 2 september.
Credits:
Advertised brand : FIA, Region 1
Client : Lisandra Fesalbon
Agence : Federate
Creative lead : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Création : Thomas Evenepoel
Graphic design : Céline Godaert
Animation : Volstok
Account Director : Brigitte De Paepe
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]