Federate en FIA delen de weg

Naar jaarlijkse gewoonte ontwikkelde Federate de internationale campagne voor FIA I, de Fédération Internationale de l'Automobile. “Dit jaar staat de campagne in het teken van de zogeheten Personal Mobility Devices. Dat zijn alle (gedeeltelijk) elektrisch aangedreven vervoersmiddelen, zoals e-steps, elektrische fietsen, hoverboards, monowheels, enzovoort,” vertelt account director Brigitte De Paepe. “Door de opkomst van deze alternatieve mobiliteitsvormen, moeten we op zoek gaan naar een nieuw evenwicht op de weg.”
Aangezien de campagne zal worden uitgerold in tientallen landen binnen de EMEA-regio werd er bewust heel visueel nagedacht, met eenvoudige copy en korte headlines, die werden vertaald in 15 talen waaronder Frans, Deens, Portugees, maar ook Arabisch, Bulgaars en Macedonisch. De universele boodschap? Deel de weg in alle veiligheid, welk vervoersmiddel je ook gebruikt.
Credits
Brand: FIA
Client contact: Gabriel Simcic, Marianne Virta Advertising Agency: Federate
Agency website: federate.eu
Account Team: Brigitte De Paepe, Yana Huygens Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine Creation: Hanne Deheegher
Graphic Design: Céline Godaert Motion Design: Edouard Lallemand
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]