Itsme, de Belgische app om je online in te loggen en digitaal te identificeren, werd intussen al bijna 3 miljoen keer gedownload. “Itsme is al een hele tijd de nummer 1 identificatie-app in de app stores,” weet Denis Dubrulle, creatief directeur van Federate. “En als je de reviews leest, zijn die zéér positief. Itsme haalt zelfs een gemiddelde score van 4,8 sterren. Da’s echt uitzonderlijk.”
Die positieve reviews zijn het uitgangspunt geworden van de nieuwe digitale campagne van Itsme. Op sociale media, in banners en via online video ontdekken we ludieke quotes die de sterke punten van Itsme in de kijker zetten: het gebruiksgemak, de veiligheid, online privacy...
Kaat Pype zorgde voor de frisse portretfotografie en de originele casting, Audiothèque voorzag Itsme van een gloednieuwe sonic branding... in samenwerking met Federate.
Credits
Brand: itsme
Client contact: Sylvie Vandevelde
Advertising Agency: Federate
Agency website: federate.eu
Creative Director: Denis Dubrulle, Thomas Danthine Creation: Bjorn Blockx, Fred Lateur, Hanne Deheegher Graphic Design: Aurélie Prestigiacomo
Motion design: Edouard Lallemand
Account Team: Yana Huygens & Alice Simon
Social Media Manager: Louise Vankueken
Production: Who killed Joe?
Executive Producer: David Vermander
Producer: Niki Michiels
Photographer: Kaat Pype
DOP: Bert De Graeve
Retouche: Annelien Debusschere
Sound production: Audiothèque
Banner production: Sharpness
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]