Federate maakt campagne tegen de klok voor Jims


Crea / News

JIM_Poster_A1_Andreas_Genk_02Vandaag hebben veel atleten een smartwatch als persoonlijke trainer. Maar is dit echt de beste oplossing voor overtuigende resultaten? Volgens Federate en zijn klant Jims niet. Met de nieuwe campagne “Nothing beats a real coach” focust het bureau op de voordelen van een professionele en gecertificeerde coach van Jims, die je helpt met advies, aangepaste oefeningen en een regelmatige follow-up. De campagne is uiterst gepersonaliseerd, want ze werd aangepast voor elk van de 27 fitnessclubs van de keten.

JIMS_NL_Nothing beats a real coach from Federate Brussels on Vimeo.

De campagne is zichtbaar in drie landen (België, Luxemburg en Frankrijk) en loopt van september tot oktober. Ze wordt uitgerold via een breed scala aan media: pre-roll video, online quiz (« Test jouw Fitness IQ »), online banners & social media posts, gepersonaliseerde advertenties, POS en flyering.

JIM_Clear_Sept_adshell_bel_NL_HR_Antwerpen

 

Credits:
Advertised brand: JIMS
Client Contact : Francis Ottevaere, Fien Demuynck
Advertising Agency : Federate
Agency website : www.federate.eu
Creative Director : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Denis Dubrulle, Manoah Iannello, Gil Gauniaux, Sam De Vriendt, Pieter Decanniere
Graphic Design : Aurélie Prestigiacomo
Project Management : Delphine Remy
Web Development : Poppr
Photographer : David Plas
Film Production Company : Leitmotiv
Film director : Hans Buyse
Producer: Jojanneke Bunk
DOP : Christophe Vanhoutte
Animation (2D/3D) : Creative Conspiracy
Music : Reinhard Vanbergen
Voice : Stef Caers