Carré Associates verzorgt de POS-communicatie en de animaties met degustatie voor de lancering van Nutella B-Ready, de met de beroemde smeerpasta gevulde knapperige koekreep. Carré Associates staat in voor de creatie en de ontwikkeling van de volledige zichtbaarheid op de verkooppunten, via alle kanalen, en voor vermeldingen in retailmagazines. Het bureau ontwikkelt ook het concept van de winkelanimaties, in samenwerking met bureaus voor fieldpromotie (meer bepaald met Event Attitude en Haka Outdoor).
De eerste animaties vinden plaats in de hypermarkten van Carrefour en mikt op een sterke impact in termen van de zichtbaarheid. Carré Associates wil het product op een ludieke manier testen en laten ontdekken. Met dat doel hebben ze samen met Event Attitude een interactieve terminal bedacht die een spelletje aanbiedt: 'The Sound Memory Game'. De beloning: er is een IPAD te winnen. Deze animatie loopt samen met een productsampling en een leaflet met uitleg.
Vervolgens is er animatie met hostessen en zichtbaarheidsmateriaal bij de franchisenemers (Carrefour Market en andere ketens). Deze golf van animaties loopt tot midden juli.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]