- 07/07/2023
- (online)
Nudgestock is een global festival voor gedragswetenschap en creativiteit, dat iedereen aantrekt met een dorst naar kennis en een honger om het menselijk dier te begrijpen. Het thema dit jaar is 'Messy'. Dat komt omdat onze hoofden rommelig zijn, onze organisaties rommelig zijn en de wereld rommelig is. Maar waar rommel is, is er een kans om gedrag te veranderen. Op Nudgestock leren C-suite marketeers, praktijkmensen en nudge-onderzoekers hoe te denken als een gedragswetenschapper, terwijl contra-intuïtieve ideeën en praktijkcases worden besproken, bediscussieerd en gevierd door de moedigste denkers ter wereld. We zullen horen van 's werelds favoriete data visualizer, experts in voeding voor piekprestaties van de hersenen en zien hoe anderen het combineren van gedragsmatige inzichten met creativiteit leiden tot creatieve en impactvolle ideeën.
Nudgestock wordt live gestreamd op 7 juli en heeft een programma dat is samengesteld door Ogilvy Consulting en wordt gepresenteerd door gedragswetenschappelijke legende Rory Sutherland.
Registreer je nu hier om Nudgestock Lite online bij te wonen.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]