FIA extra alert met Federate

Federate heeft een nieuwe verkeersveiligheidscampagne gelanceerd voor de FIA (Fédération Internationale de l’Automobile). Die zal 34 landen en 42 talen worden uitgerold. Het doel? Automobilisten eraan herinneren dat het gebruik van de telefoon - ook al is die levensnoodzakelijk geworden - nog steeds levensgevaarlijk kan zijn op de weg.
CREDITS
Advertised brand : FIA, Region 1
Client : Lisandra Fesalbon
Agence : Federate
Creative lead : Denis Dubrulle, Thomas Danthine
Creation : Thomas Evenepoel, Bjorn Blockx, Arnaud Jacquemin
Graphic & motion design : Céline Godaert
Account Director : Brigitte De P

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





