Fiona Boyle vervolledigt DDB’s strategische departement

News / People

DDB Brussels verwelkomt Fiona Boyle als connection Ppanner. In die rol staat ze in voor de implementatie van de creatieve concepten tot impactvolle campagnes. Met enkele jaren ervaring op de teller, is Fiona Boyle (ex-Publicis) niet aan haar proefstuk toe en haalt DDB de skills en expertise in huis om de strategische & creatieve teams optimaal te ondersteunen. Dieter Riemaeker, head of Strategy bij DDB, is dan ook opgetogen met de komst van Fiona. “Er zijn connection planners van wie niemand precies weet wat ze doen en dan is er Fiona. Glashelder wist ze me uit te leggen dat er steeds een ideale plaats, tijdstip en kanaal is om een boodschap uit te sturen. Vertrekkend vanuit de beleving, mediagebruik en mindset van de consument, stuurt ze de creatieve teams aan in de uitwerking van de campagnes.” Als ‘architect’ van de verschillende campagnes zal Fiona Boyle een centrale plaats innemen bij DDB. Binnen het strategische departement, tussen creatie en in nauwe samenwerking met het mediabureau en dit voor DDB’s klanten.