Flamigel, de verzorging voor brandwonden en krassen op de huid, voelde de nood aan een nieuwe visuele identiteit. Voor een modernere en wetenschappelijkere look & feel door al hun touchpoints heen klopten ze aan bij Brandhome. Het bureau ontwierp een nieuwe website en voegde tools toe voor meer interactie en betrokkenheid.
Brandhome schreef nieuwe blogberichten en beheerde de Facebook-pagina van Flamigel, met tips en trucs over wondverzorging. Na onderzoek door Flamigel en Brandhome rond de kennis van Belgen over wonderverzorging bleek namelijk dat er nog heel wat misvattingen over dit thema bestaan! Verder is er ook een radiocampagne, versterkt met online advertenties en een YouTube-preroll om mensen te informeren over hoe ze hun huid moeten verzorgen en het risico op littekens moeten verminderen.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




