FLEXUS WARMT OP VOOR BLIND GETROUWD

Crea / Media / News

Blind GetrouwdFlexus mocht de campagne voor het nieuwe en derde seizoen van Blind Getrouwd maken voor VTM. Het concept van dit succesprogramma is ondertussen genoegzaam bekend: singles vertrouwen op vijf experten om hun ideale partner te vinden en geven hun ja-woord aan een onbekende. Meer dan 3600 mannen en vrouwen schreven zich in voor seizoen 3. Voor maar liefst 10 kandidaten begint een nieuwe en avontuurlijke fase in hun liefdesleven.
Het startschot werd gegeven in het station Antwerpen-Centraal. Daar nodigde een ceremonieteam koppels uit om de warmte van hun liefde te laten meten voor onze warmtecamera. Hun kus en omhelzing worden in het groot geprojecteerd op een LED-wall. De combinatie van de prachtig aangeklede stand en kleurrijke thermobeelden intrigeerde voorbijgangers en trok ook enkele journalisten aan. Resultaat: extra ruchtbaarheid voor het programma. Deze activatie in Antwerpen fungeerde ook als de basis voor een opvallende tv spot, print en online-campagne. Daarin werd het thermische beeld gelinkt aan de warmte die de deelnemers aan Blind Getrouwd bij hun nieuwe partner hopen te vinden. Houden de huwelijken stand? Kijken maar vanaf 29 januari.

Credits
Client: VTM
Contacts: Nele Baeyens, Sandy Aertgeerts
Agency: FLEXUS
CD: Sebastien Van Reet
Creation: Gregy Vergauwen & Sebastien Van Reet
Copy: Gregy Vergauwen
Account Director: Julie Standaert
Eventbureau: New Balls Please
Film Production Company: Frank De Wulf productions
Director: Frank De Wulf
Audio: Brandy Jingles