Floralux en Defiant laten horen waar je thuis begint

Floralux en Defiant, partner of Finch Collective, zetten de stap van tuincentrum naar thuiscentrum, met sonic branding als hartslag. Op deze manier creëren ze een eigen Floralux-wereld die volledig inspeelt op de Theatre of the mind.
Samen met Poumtchak bouwde Defiant voor Floralux een herkenbaar sound-universum: een merkscore voor verhaal, een kortere radioversie, en compacte soundlogo’s voor instant herkenning. Ownable en flexibel genoeg om mee te veranderen met de verschillende seizoenen. De launch leeft op online audio en radio in vier spots van 30 seconden, gemaakt met Studio Henri. Telkens met dezelfde positionerende master die opent met de herkenbare sound. Het slot is modulair en draait mee met het actuele thema (eindejaar, chrysanten, kerstdeco en kerstboom).
Ondersteunende out-of-homes en online advertising versterken deze wereld. Ook daar met een visuele brand-uplift, gecreëerd in samenwerking met het in-house team van Floralux. Deze wereld zullen we natuurlijk afmaken in de winkels zelf, waar de echte magie gebeurt. Zo inspireren Defiant en Floralux gezinnen om stap voor stap hun eigen thuis te maken.
CREDITS:
Brand: Floralux
Client: Fien Ternest
In-house design: Thomas Duthoo
Agency: Defiant
Client Service Director: Karel Vinck
Strategic Director: Maarten Van Herck
Creative Director: Lode Vochten
Sonic branding: Poumtchak
Sound production: Mr. Henri
Performance Marketing: Pomelo
Media Planner: Supersimpel

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]

Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]





