Na het aantrekken van verschillende nieuwe klanten verwelkomt 20Something Flup Coppens om zijn accountteam te begeleiden. Door zijn parcours als account director bij Boondoggle, BBDO en Euro RSCG haalt het bureau meer dan 10 jaar ervaring aan boord, zowel op nationale als internationale grote merken. "De unieke positionering van 20Something in het Belgisch landschap én de duidelijke focus op de jongste generaties hebben mij als een magneet aangetrokken," vertelt Flup.
Hij werd gerekruteerd via het Hire My Best Friend-programma, waar nieuwe collega’s volgens de traditie bij 20Something worden aangenomen via hun beste vriend. Zijn ervaring en vooral zijn sterke betrokkenheid bij generation Y hebben het bureau meteen overtuigd. Flup coördineert immers ook het programma van de Belgian Advertising School (BAS), waar hij een groep van 25 jongeren coacht. Bij 20Something zal hij eveneens Limited Edition begeleiden, het reclamebureau binnen het reclamebureau dat volledig gerund wordt door studenten.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]