Siniat, onderdeel van Etex Group, is een fabrikant van gipspleister, -platen en –blokken. Voor het vergroten van haar brand awareness in de Benelux vond Siniat in Focus Advertising de juiste, waterdichte partner. Het bureau creëerde vier campagnebeelden voor de akoestische en vochtwerende platen en gaf Siniat daarmee een duidelijk gezicht binnen de bouwwereld. De beelden tonen op een aparte en ludieke manier de directe voordelen van de producten.
De roll-out verliep in geen geval geluidsstil met onder meer een brochure over akoestische oplossingen, advertising in print en online en beursstanden.
Doel van de campagne: het merk Siniat op de kaart zetten in de Benelux, de naamsbekendheid van het merk vergroten en de markt overtuigen van de gespecialiseerde oplossingen van Siniat op het vlak van akoestiek en vochtwering. De goudvissen uit een van de campagnebeelden moeten alvast niet meer worden overtuigd...
Credits
Client: Siniat
Contacts:
Philippe Weyers, Marketing Manager Benelux
Lana Partous, Digital Marketing & Communication Manager
Agency: Focus Advertising
Creative director: Karel Vanoverberghe
Art Directors: Kelly Deceuninck, Stef Scherpereel
Fotografie en 3D : Jekyll & Hyde
Sr Account Executive : Johan Van Hecke
Copy: Com&co
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]