Siniat, onderdeel van Etex Group, is een fabrikant van gipspleister, -platen en –blokken. Voor het vergroten van haar brand awareness in de Benelux vond Siniat in Focus Advertising de juiste, waterdichte partner. Het bureau creëerde vier campagnebeelden voor de akoestische en vochtwerende platen en gaf Siniat daarmee een duidelijk gezicht binnen de bouwwereld. De beelden tonen op een aparte en ludieke manier de directe voordelen van de producten.
De roll-out verliep in geen geval geluidsstil met onder meer een brochure over akoestische oplossingen, advertising in print en online en beursstanden.
Doel van de campagne: het merk Siniat op de kaart zetten in de Benelux, de naamsbekendheid van het merk vergroten en de markt overtuigen van de gespecialiseerde oplossingen van Siniat op het vlak van akoestiek en vochtwering. De goudvissen uit een van de campagnebeelden moeten alvast niet meer worden overtuigd...
Credits
Client: Siniat
Contacts:
Philippe Weyers, Marketing Manager Benelux
Lana Partous, Digital Marketing & Communication Manager
Agency: Focus Advertising
Creative director: Karel Vanoverberghe
Art Directors: Kelly Deceuninck, Stef Scherpereel
Fotografie en 3D : Jekyll & Hyde
Sr Account Executive : Johan Van Hecke
Copy: Com&co
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]