Focus Advertising gaat circulair met Bel&Bo

Belgische kledingwinkel Bel&Bo zet haar circulaire ambities kracht bij met het Bel&Back-programma. Klanten kunnen oude kledij binnenbrengen in ruil voor extra punten op hun klantenkaart. De opbrengsten van de inzameling gaan naar vzw Banglabari, een vrijwilligersorganisatie die zich inzet voor huisvesting en tewerkstelling in Bangladesh. Focus Advertising uit Kortrijk vernieuwde het bestaande concept en de communicatie.
“Ook de modesector neemt steeds meer haar verantwoordelijkheid op. Het is mooi dat we daar als communicatiebureau, gespecialiseerd in duurzaamheid, van dichtbij getuige van mogen zijn,” aldus creatief directeur Karel Vanoverberghe.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]