Belgische kledingwinkel Bel&Bo zet haar circulaire ambities kracht bij met het Bel&Back-programma. Klanten kunnen oude kledij binnenbrengen in ruil voor extra punten op hun klantenkaart. De opbrengsten van de inzameling gaan naar vzw Banglabari, een vrijwilligersorganisatie die zich inzet voor huisvesting en tewerkstelling in Bangladesh. Focus Advertising uit Kortrijk vernieuwde het bestaande concept en de communicatie.
“Ook de modesector neemt steeds meer haar verantwoordelijkheid op. Het is mooi dat we daar als communicatiebureau, gespecialiseerd in duurzaamheid, van dichtbij getuige van mogen zijn,” aldus creatief directeur Karel Vanoverberghe.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]