Focus Advertising maakt Batibouw spectaculair voor Wienerberger

Voor het achtste jaar op rij deed Wienerberger een beroep op Focus Advertising voor hun Batibouw standconcept. Met de Wienerberger Wall creëerde Focus een concept met hoge spektakelwaarde. Op de vloer van de stand werd een gevel nagebouwd met Wienerberger stenen. Op die ‘vloergevel’ kunnen bezoekers allerlei gekke poses aannemen. Boven de gevel hangt een schuine spiegel, waardoor de illusie gewekt wordt dat je aan een verticale gevel hangt. De Wienerberger Wall Experience werd tijdens de Belgian Building Awards bekroond met de Best Experience Award voor de stand met de grootste beleving. Benieuwd? Het is nog mogelijk om Batibouw te bezoeken tot en met 4 maart.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]