Voor het achtste jaar op rij deed Wienerberger een beroep op Focus Advertising voor hun Batibouw standconcept. Met de Wienerberger Wall creëerde Focus een concept met hoge spektakelwaarde. Op de vloer van de stand werd een gevel nagebouwd met Wienerberger stenen. Op die ‘vloergevel’ kunnen bezoekers allerlei gekke poses aannemen. Boven de gevel hangt een schuine spiegel, waardoor de illusie gewekt wordt dat je aan een verticale gevel hangt. De Wienerberger Wall Experience werd tijdens de Belgian Building Awards bekroond met de Best Experience Award voor de stand met de grootste beleving. Benieuwd? Het is nog mogelijk om Batibouw te bezoeken tot en met 4 maart.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]