Voor de derde keer op rij werkten Focus Advertising en Lotus Bakeries samen aan de realisatie van het jaarverslag. Naast het concept en de creatie zorgde Focus ook voor de fotografie in het hoofdkantoor in Lembeke en op locaties in België, Nederland en de US. De verscheidenheid in locaties zet de internationale ambities en expansie van het bedrijf in de verf. Een foto van het productoverzicht in de vorm van het Lotus logo werd, samen met de nieuwe product shots, in-house bij Focus geshoot. Ook naar inhoud en pagina-indeling werd er tussen beide partijen nauw samengewerkt. Het Lotuskoekje, dat internationaal als Biscoff in de markt wordt gezet, blijft de star brand van Lotus Bakeries en staat in de cover geblinddrukt.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




