Focus en Damart halen alles uit de kast

Crea / News

focus damartMet een televisiespotje van 10” halen Focus en Damart alles uit de (kleer)kast. Het clipje wordt gedurende drie weken vertoond op VTM, Vitaya, La Une en La Deux. Tegelijk is er een Facebookcampagne featuring een filmpje van 25 seconden. Een making off en “assorti” POS-materiaal maken de verjongingskuur compleet.

Damart is hiermee klaar voor de volgende generaties. We trappen even een open deur in: Damart is al jarenlang een ijzersterk merk bij dames ouder dan 65 jaar. In deze categorie staat Damart synoniem voor comfort, degelijkheid en kwaliteit. Damart is echter veel meer dan het thermisch ondergoed waar het al te vaak mee vereenzelvigd wordt. Nu de babyboomers stilaan een gezegende leeftijd bereiken, was Damart dus klaar voor een verjongingskuur. Vandaag is Damart niet alleen comfortabele kledij, het is er vooral ook goed uit zien. En wie er goed uit ziet, die voelt zich goed in zijn vel. Voor haar verjongingskuur ging Damart aankloppen bij vier communicatiebureaus. Focus Advertising bleek over het wondermiddel te beschikken. Vanuit het levenslustige credo ‘Enjoy life’ werd een sfeer gecreëerd van zelfbewust optimisme. Bottomline: dames in Damart voelen zich lekker in hun vel én in hun kledij. De aftiteling ‘Enjoy life’ vat het gevoel perfect samen.

Team

Klant : Damart : Filiep Bontrock, Gaëlle Pasquet

Agency : Focus Advertising
Concept en creatie : Karel Vanoverberghe, Sophie Windels
Copy : Thijs Ameye
Motion Maker : Thijs Quequin
Fotografie : Dirk Leunis
Productie : Cartel
Regisseur : Michaël Bombeeck
Postproductie en sound : Moxy, Roundhouse
Mediaplanning : Frédéric De Ly
Projectbegeleiding : Nancy Geeroms, Alizé Verdonckt