Met de campagne #DemainLaPresse maakt de Franstalige pers in ons land duidelijk dat men zich verre van gewonnen geeft. Met deze campagne willen de uitgevers in de professionele wereld én bij het grote publiek de fundamentele transformatie van de media onder de aandacht brengen. De campagne onderstreept het lef en de innovatie die de schrijvende pers de voorbije tijd kenmerkt. Daarbij wordt verwezen naar bijvoorbeeld de permanent bereikbare digitale platformen.
Liefst negen op tien Franstalige Belgen maakt wekelijks gebruik van een perstitel, op papier of digitaal. Vanaf 20 juni kunnen die lezers hun mening kwijt op DemainLaPresse.be. De antwoorden kunnen de uitgevers vervolgens helpen om nog beter op de behoeften van de lezer in te spelen. Nemen deel aan deze campagne: Le Soir, La Libre, La DH, de diverse edities van L’Avenir, de titels van de groep Sudpresse, Soir Mag, Paris Match Belgique, Moustique, Le Vif/L’Express, Trends Tendances, Télépro en Ciné Télé Revue.
De campagne #DemainLaPresse spiegelt zich aan een gelijkaardige campagne in Frankrijk. Daar nemen intussen meer dan 500 perstitels aan deel. De Franse campagnesite ontving al meer dan 50.000 reacties.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]