Frédéric Papeians versterkt IPM Group

Er is een nieuw gezicht binnen het management van de IPM Group. Frédéric Papeians wordt directeur van de afdelingen IPM Immo en IPM Internet Pro. Frédéric Papeians was algemeen directeur van het technologiebedrijf Softkinetic in Brussel, dat onlangs aan Sony werd verkocht. IPM Immo bestaat uit alle vastgoedmedia van IPM Advertising (de website Logic-immo.be, de magazines van Logic-immo, La Libre Immo en Essentielle Immo) alsook Evosys, de onderneming die informatica- en marketingdiensten verleent aan vastgoedkantoren. De afdeling Internet Pro zal binnen de regie alle digitale en dataprojecten met commerciële doeleinden beheren.
Tanguy van Eeckhoudt wordt commercieel directeur van de afdeling IPM Immo en Isabelle Ortegate neemt het management van de marketing van het commercieel departement over, onder leiding van Henry Visart. Sibylle de Meeûs gaat naar de afdeling Agencies als Head of National Advertising. Natacha El-Guennouni wordt Sales Executive bij Paris Match. Met deze veranderingen wil IPM Advertising het hoofd bieden alle toekomstige uitdagingen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]