Frisk zorgt voor een fris windje tijdens het shoppen

Frisk wilde in deze bizarre tijden de shoppers op een frisse en verrassende manier bereiken. Daarom schakelden ze opnieuw Friendship in en ontwikkelden deze samen met Popmedia affiches in Brussel en Antwerpen die duizenden samples uitdeelden, rekening houdend met de social distance-regels. Concreet: shoppers in drukke winkelstraten kregen de nieuwe ‘Frisk white’, die uit de affiche naar beneden rolde. Phil Blondé van Friendship: ‘OOH-campagnes kunnen veel meer zijn dan een klassieke affiche. Als je in het straatbeeld aanwezig bent, zorg er dan voor dat je aanwezigheid de moeite is voor je klanten en prospects. Reactie uitlokken, samplen, special builds, etc. Dat kan op zoveel verschillende manieren.’
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]