Frisk wilde in deze bizarre tijden de shoppers op een frisse en verrassende manier bereiken. Daarom schakelden ze opnieuw Friendship in en ontwikkelden deze samen met Popmedia affiches in Brussel en Antwerpen die duizenden samples uitdeelden, rekening houdend met de social distance-regels. Concreet: shoppers in drukke winkelstraten kregen de nieuwe ‘Frisk white’, die uit de affiche naar beneden rolde. Phil Blondé van Friendship: ‘OOH-campagnes kunnen veel meer zijn dan een klassieke affiche. Als je in het straatbeeld aanwezig bent, zorg er dan voor dat je aanwezigheid de moeite is voor je klanten en prospects. Reactie uitlokken, samplen, special builds, etc. Dat kan op zoveel verschillende manieren.’
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]