Springtime, het Belgische bureau gespecialiseerd in communicatie over duurzame thema’s, nodigt zijn hele Europese netwerk uit in Brussel op dinsdag 27 maart. Wat is de beste manier om over een duurzaam project te communiceren? Hoe wordt een thema geanalyseerd, naargelang je uit Noord- of Zuid-Europa komt? Welke waarden vormen de basis van een (meer) verantwoorde communicatie? Hier krijgt u antwoord op al die vragen!
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]