Galbani in Italian style met Serviceplan

Na een competitie won Serviceplan het social media/digital content budget voor Galbani, een van de merken van Lactalis. Het budget houdt zowel content-creatie, alsook de promotie van deze content op alle sociale media. Het territorium is de Benelux. Serviceplan zal deze werkzaamheden aanpakken met de tandem Serviceplan Brussel en Serviceplan Amsterdam.
Dankzij de winst van dit budget kan Serviceplan zijn geïntegreerd aanbod aanwenden voor één adverteerder: Gonzales staat in voor de creatie en productie van de content, Plan.Net staat in voor het community management, digitale strategie en de media-aanpak op de sociale kanalen, Serviceplan neemt de algemene content strategie voor zijn rekening.
Volgens Katja Szondi (senior brand manager Galbani bij Lactalis), “maakte Serviceplan juist het verschil door zijn geïntegreerde aanpak, door media, content en digitale strategie in een mooie mix te verwerken die volgens ons het verschil gaat maken en zo Galbani als premium brand verder op de kaart gaat zetten."
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]