Na een competitie won Serviceplan het social media/digital content budget voor Galbani, een van de merken van Lactalis. Het budget houdt zowel content-creatie, alsook de promotie van deze content op alle sociale media. Het territorium is de Benelux. Serviceplan zal deze werkzaamheden aanpakken met de tandem Serviceplan Brussel en Serviceplan Amsterdam.
Dankzij de winst van dit budget kan Serviceplan zijn geïntegreerd aanbod aanwenden voor één adverteerder: Gonzales staat in voor de creatie en productie van de content, Plan.Net staat in voor het community management, digitale strategie en de media-aanpak op de sociale kanalen, Serviceplan neemt de algemene content strategie voor zijn rekening.
Volgens Katja Szondi (senior brand manager Galbani bij Lactalis), “maakte Serviceplan juist het verschil door zijn geïntegreerde aanpak, door media, content en digitale strategie in een mooie mix te verwerken die volgens ons het verschil gaat maken en zo Galbani als premium brand verder op de kaart gaat zetten."
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]