Zondag is het zover, de 20km door Brussel. Garmin, het merk van sporthorloges, is voor het tweede jaar op rij sponsor en laat dit niet onopgemerkt voorbijgaan. Alle deelnemers kunnen dankzij de Heartbeat 20k-actie van Garmin twee goede doelen steunen: Nos enfants cardiaques en Keten van Hoop. Garmin hoopt €12 500 op te halen voor de twee verenigingen. Daarnaast projecteert Garmin de exacte locatie van de gangmakers, het totaal aantal gelopen kilometers, de hartslag en de verbrande calorieën van alle deelnemers samen op een groot scherm. Lopers die beter presteren dan vorig jaar krijgen ook een felicitatie.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]