Zondag is het zover, de 20km door Brussel. Garmin, het merk van sporthorloges, is voor het tweede jaar op rij sponsor en laat dit niet onopgemerkt voorbijgaan. Alle deelnemers kunnen dankzij de Heartbeat 20k-actie van Garmin twee goede doelen steunen: Nos enfants cardiaques en Keten van Hoop. Garmin hoopt €12 500 op te halen voor de twee verenigingen. Daarnaast projecteert Garmin de exacte locatie van de gangmakers, het totaal aantal gelopen kilometers, de hartslag en de verbrande calorieën van alle deelnemers samen op een groot scherm. Lopers die beter presteren dan vorig jaar krijgen ook een felicitatie.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]