Op voorstel van Secondfloor pakt Nescafé Dolce Gusto in deze tijden van quarantaine uit met een SoMe-campagne. Nescafé Dolce Gusto wilde de creativiteit van de Belgen eren tijdens deze lange dagen van opsluiting. Dit zijn "geen gewone dagen" en alles wordt "buitengewoon" dankzij de creativiteit van iedereen thuis, of het nu gaat om werk, sport, kinderopvang of vrijetijdsbesteding. Voor de gelegenheid creëerde Secondfloor een 100% zelfgemaakte campagne met (anonieme) medewerkers in evenveel leuke en lichte omstandigheden als die tijdens een Nescafé Dolce Gusto-moment opduiken.
De campagne begint deze week en gaat door tot en met Moederdag.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]