Geen gewone dagen... met Nescafé Dolce Gusto en Secondfloor

Op voorstel van Secondfloor pakt Nescafé Dolce Gusto in deze tijden van quarantaine uit met een SoMe-campagne. Nescafé Dolce Gusto wilde de creativiteit van de Belgen eren tijdens deze lange dagen van opsluiting. Dit zijn "geen gewone dagen" en alles wordt "buitengewoon" dankzij de creativiteit van iedereen thuis, of het nu gaat om werk, sport, kinderopvang of vrijetijdsbesteding. Voor de gelegenheid creëerde Secondfloor een 100% zelfgemaakte campagne met (anonieme) medewerkers in evenveel leuke en lichte omstandigheden als die tijdens een Nescafé Dolce Gusto-moment opduiken.
De campagne begint deze week en gaat door tot en met Moederdag.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]