Sinds begin dit jaar zit Geert Verdonck (CD) op de stoel tegenover Johan Roelandt (CD) bij De Vloer. Na 15 jaar TBWA (waarvan 10 als creatief directeur op KBC, Telenet en andere) komt hij er de leegte opvullen die de onvergetelijke Koen Van… dinges heeft achtergelaten.
“De participatie van TBWA in De Vloer en de vrijgekomen rol van CD vormden een mooie kans om aan een nieuw verhaal te beginnen. Ik kijk ernaar uit om het sympathieke, creatieve karakter van in Antwerpen te combineren met de kennis en expertise uit Brussel. Het is alleszins een interessante combo met het oog op groei,” zegt Verdonck. “Anderzijds is er nog werk aan de interne taakverdeling. Want komaan, hoe lang kan het duren om een persbericht uit te sturen?”
“Geert is copy én CD. Het is zijn eigen verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat dat in orde is,” kaatst Johan Roelandt de bal terug. Johan en Geert beweren al vrienden te zijn vanop de schoolbanken. Ze houden ook vol dat dit een onverwoestbare basis vormt om samen grote stappen te zetten in de toekomst van De Vloer.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]