Generation met wat komt Wunderman Thompson nu voor MNM?

Crea / News

‘Generation m’ is weer volop aan de gang, het radioprogramma op MNM waarin jongeren hun hart kunnen luchten, hun mening met anderen kunnen delen en met respect met elkaar in discussie kunnen gaan. Maar Generation m, welke generatie is dat nu weer? En waar staat die m dan voor? Geen beter moment dan de campagne voor het nieuwe seizoen om jongeren hun eigen invulling te laten geven aan die m, dachten ze bij Wunderman Thompson.

Van ‘Generation muilen zonder mondmasker’ tot ‘Generation moeke ik ga u missen’. Van luchtige onderwerpen tot serieuzere thema’s. De nieuwe generation m-campagne toont telkens herkenbare ‘m-situaties’ voor jongeren met de duidelijke boodschap dat ze bij MNM steeds “Generation mezelf kunnen zijn”.

Credits
Agency: Wunderman Thompson Antwerp
Client: MNM
Client contact: Céline Decock, Meloudia Berrouaine, Elisabeth Roelandt, Steven Lemmens, Catherine Lekime
Creative Director: Merel Van den Broeck
Creative team: Arjen Tarras, Kasper Janssens
Account team: Valérie Rosiers, Stephanie Katic
Strategy: Evert Van den Broeck, Dimitri De Lauw
Performance strategy: Caroline Bogaerts
Design: Kenny Smet, Dorien Wendelen
Social design: Ynje Degraeve
DTP: Theo Hagtingius, Anja Van den Broeck, Jan-Bart Debruyne
Agency producer: Caroline Van Ranst
Film & Photography Production Company: De Machine
Executive Producer: Dimitri De Wolf
Production Manager: Thomas Anthoni
Production Team: Karen Verheyden, Laïs Cuypers & Warre Verhaegen
Director: Hyun Lories & Laura Van Haecke
DOP: Pieter-Jan Claessens
1AC: Boris Godfroid
Photographer: Twan Brooks
Offline & Online Editor: Gert Wassink
VFX & Motion Design: PeeJay Brouwers
Grading: Kene Illegems
Audio & Soundmix: Wederik De Backer