Gent ondersteunt pop-ups tijdens werken

De stad Gent ondersteunt pop-ups in leegstaande panden op de Brabantdam, de Kouter en de Vogelmarkt. Haar beslissing past in TRAVAK, een initiatief van de stad om haar winkelstraten levendig te houden tijdens langdurige werken. De naam TRAVAK verwijst heel toepasselijk naar het werkwoord travakken of werken.
Gentenaars kunnen op de Brabantdam, de Kouter en de Vogelmarkt pop-ups in de vorm van winkels en tijdelijke tentoonstellingen bezoeken. De Brabantdam pakt zowaar uit met een doorzichtige expositiecontainer én een traditionele tram die het publiek op een artistieke manier informeert over het project. En er zijn producten te koop die speciaal voor TRAVAK bedacht zijn. Met het project hoopt de stad Gent te voorkomen dat het winkelpubliek tijdens de werken afhaakt. Tomas De Soete is peter van TRAVAK. Dat maakt op 17 september zijn debuut met een openingsevenement.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]