De Storecheck Personality Award bekroont een persoonlijkheid die zich het afgelopen jaar uitzonderlijk heeft geïnvesteerd voor zijn bedrijf, maar ook voor de foodretail- en consumptie-industrie. Niet enkel de bedrijfsresultaten en -prestaties komen in aanmerking, maar een totaliteit van differentiërende parameters worden in acht genomen. Sinds 15 jaar bekroont deze prijs de meest dynamische managers en entrepreneurs in de consumptiesector. De jury van de Storecheck Personality Awards heeft twee winnaars gekozen voor de Personality of the Year 2017 award. De winnaar in de categorie retailers is Geoffroy Gersdorff, secretaris-generaal Carrefour Belgium, de winnaar in de categorie leveranciers is Peter Janssen, CEO IJsboerke/Glacio.

Geoffroy Gersdorff
Op 7 december worden in totaal drie awards uitgereikt: de foodpersonality, de retail personality en een award voor de service provider. Storecheck (a division of Gondola Group) is de hoofdorganisator van de Storecheck Personality Award.

Peter Janssen
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]