De Storecheck Personality Award bekroont een persoonlijkheid die zich het afgelopen jaar uitzonderlijk heeft geïnvesteerd voor zijn bedrijf, maar ook voor de foodretail- en consumptie-industrie. Niet enkel de bedrijfsresultaten en -prestaties komen in aanmerking, maar een totaliteit van differentiërende parameters worden in acht genomen. Sinds 15 jaar bekroont deze prijs de meest dynamische managers en entrepreneurs in de consumptiesector. De jury van de Storecheck Personality Awards heeft twee winnaars gekozen voor de Personality of the Year 2017 award. De winnaar in de categorie retailers is Geoffroy Gersdorff, secretaris-generaal Carrefour Belgium, de winnaar in de categorie leveranciers is Peter Janssen, CEO IJsboerke/Glacio.

Geoffroy Gersdorff
Op 7 december worden in totaal drie awards uitgereikt: de foodpersonality, de retail personality en een award voor de service provider. Storecheck (a division of Gondola Group) is de hoofdorganisator van de Storecheck Personality Award.

Peter Janssen
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]